شرکتهای پخش تراکت در کرج نقش مهمی در ارائه خدمات تبلیغاتی به کسبوکارهای محلی ایفا میکنند. این شرکتها با استفاده از تیمهای حرفهای و برنامهریزی هدفمند، توزیع تراکتها را در مناطق مختلف کرج انجام میدهند و به افزایش آگاهی از برند و جذب مشتری کمک میکنند.
هزینه پخش تراکت به عوامل مختلفی بستگی دارد:
اگر در کرج به دنبال کار تراکت پخش کن هستید، میتوانید از روشهای مختلف برای پیدا کردن این شغل استفاده کنید. در زیر به برخی از این روشها اشاره میکنم:
با استفاده از این روشها، میتوانید به راحتی شغل پخش تراکت را در کرج پیدا کنید.
به دونبال رونق کسب کار خود هستید ؟
به دونبال تبلیغی کم هزنیه و زود بازد میگردین ؟
ما به شما پخش تراکت راه پیشنهاد میدهیم که از زمان های گذشته تا کنون رونق بسیار بالا داشته
استقبال کسب کار ها از این روش تبلیغاتی و محبوییت ان بین مردم تا به الان بالا بود.
کسب کار ها با پخش تراکت در بین مردم بهتر شناخت میشوند
در پخش تراکت نکات ریز و مهم وجود دارد که در صورت عدم رعایت نکردن ان پخش تراکت بی فاید بود و دوریز تراکت محسوب می شود ومخاطب های هدف شما حتی اگر به خدمات شما نیازی داشته باشند به سادگی از کنار تراکت شما عبور کرده و هیچ توجه ای به ان نخواهد کرد
ولی شما میتوانید با رعایت کردن چند نکته ی اساسی در چاپ و پخش تراکت خود مخاطب های هدف خود را در سطح بسیار بالای بسوی کسب کار خود کشیده و بازار کار شما رونق خوبی پیدا کند
شما اگر به دنبال بازدهی بالا از پخش تراکت خود هستین تا مخاطب های هدف به سوی کسب کار شما سوق پیدا کنند و از رونق خوبی برخودار شوید قبل از هر چیزی باید طراحی زیباباکیفیت بالا و المان مناسب داشت باشید
هر چقدر تراکت شما جذاب و گیر تر باشد مخاطب های هدف شما جذبه ان میشوند و به ان توجه کرده و مورد مطالعه قرار میدهند
در زمینه ی پخش شما باید بهترین مناطق شهر را برای کسب کار خود شناسای کنید و از نظر زمانی و روش رسیدن تراکت به دسته مخاطب هدف بهترین ها را انتخاب کنید
روش های پخش تراکت در چسباندن تراکت
چسباندن لیبل روی زمین
پخش تراکت لای برف پاک کن ماشین
پخش تراکت به صورت دست به دست
پخش تراکت لای درب منازل
چسباندن تراکت کنار آیفون (با چسب کاغذی)
گذاشتن تراکت داخل نایلون و پخش در فروشگاهای مواد غذای
چسباندن تراکت به این سادگی هم که فکر میکنید نیست سختی ها و نکته مهمی نیز دار که باید ان ها را رعایت کنید تا پخش تراکت شما موثر باشد
در پخش تراکت باید بهترین زمان و مناسب ترین مکان را انتخاب کنید تا بازدهی مطلوبی را بدهد
بیشتر شما عزیزان این روش را مشاهده کرده اید که وقتی از یک فروشگاه محلی در کرج خریدی را انجام دادایدکنار اجناسی که خریداری کرده اید یک اوارق تبلیغاتی وجود دارد.
که این روش پخش تراکت را اکثرا کسب کار های محلی انجام میدهند مانند فروشگاه های مواد غذای و لوازم ارایشی و بهداشتی و فروشگاه های تازه تاسیس شده که در فضای بسته ی در محله قرار دارند با این روش پخش باز خورد خوبی برای کسب کار خود در ان محله می گیرند .
هنگام فشار دادنه ایفون منزل خود شما با این صحنه مواجه شده اید که تراکتی زیر ایفون چسبیده در این حالت سه بازخورد متفاوت را مردم از خود نشان می دهند
گروه اول افرادی هستند که تراکت را دیده و ان را جدا نمود و ان را مورد مطالع می کنند
گروه دوم افرادی هستند که یک نگاه سطحی به تراکت شما انداخت و بدونه هیچ توجهی به تراکت از کنار ان عبورخواهند کرد
گروه سوم افرادی هستند که با یک نگاه بسیار سطحی ان را جدا کرده و روی زمین می اندازند
تمام این رفتار های که گروه های مختلف نسبت به تراکت ها نشان می دهند همگی به طراحی و المان که در چاپ تراکت استفاد شده بستگی دارد
اگر هر چقدر تراکت شما از نظر طراحی زیبا و جذاب باشد و دارای کیفتی مناسب افراد بیشتری مشتاق دیدن و مطالعه ی تراکت های شما می شوند.
چاپ مجید مشاوره ی رایگان در زمینه ی المان و طراحی می دهد
در این روش پخش یعنی چسباندن بر روی زمین از تراکت های پشت چسب دار نام دیگر ان لیبل استفاده می کنیم که مطمئناً هزینه بالاتری را هم در چاپ تراکت و هم در پخش شامل خواهد شد.
در این روش به این دلیل که لیبل در سطح پیاده رو چسباندن می شود، افراد وقت زیادی را برای مطالعه نخواهند داشت و ما قصد داریم توجه مشتری را به این لیبل جلب کنیم؛ پس اولین نکته که باید به آن توجه شود استفاده از ۲ تا ۳ کلمه ساده و روان است که بتواند به طور کامل منظور ما را به مخاطب هدف برساند و آنها را جذب خود کند.
از جملات با فونت کوچک و توضیحات کامل حتماً بپرهیزید؛ زیرا همان طور که گفتم این دست از تراکت ها به صورت لحظه ای می باشند و افراد فقط از آن ها عبور می کنند. یکی از بهترین روش های استفاده از این لیبل ها همزمان سازی می باشد؛ یعنی در کنار پخش لیبل ها شما، می توانید از تراکت های معمولی به صورت تک چسب بر روی دیوار استفاده کنید و بیشترین بازخورد را داشته باشید. چرا که مردم حتماً یا هر دوی آن ها را می بینند و در ذهن آن ها ماندگار می شوید، و یا حداقل چشمشان به کی از آن ها می افتاده و شما هم به هدف خود که ماندگار شدن است خواهید رسید
در این شیوه پخش لیبل ، بازار هدف شما با دیدن لیبل های کف پیاده رو جذب شما می شود اما راه ارتباطی ندارد. اما اگر بر روی این دسته از لیبل ها شماره خود را وارد کنید، تعداد نفرات کمی به آن توجه می کنند؛ شما دقیقا در این زمان با پخش تراکت های چسبی و یا دست به دست راه های ارتباطی را پیش روی مخاطب خود قرار می دهید.
همان طور که از نام این روش مشخص است، تراکت پخش کن ، برگه های تبلیغاتی را روی ماشین ها و در میان برف پاک کن های آن ها می گذارد تا صاحب ماشین و راننده به محض نزدیک شدن و ورود به خودروی خود، با آن مواجه شوند.
می توان گفت این روش یکی از پر بازخورد شیوه های پخش تراکت به حساب می آید؛ چرا که احتمال دیده شدن آن صد در صد است. مخصوصاً اگر تراکت های شما درباره خودرو و یا آقایان باشد (چرا که آقایان بیشتر از خودرو استفاده می کنند) احتمالاً نتیجه بهتری هم خواهید گرفت.