پخش تراکت در شمال شرق تهران

نحوه توزیع تراکت و اوراق تبلیغاتی

در بیشتر مواقع تراکت مستقیماً به دست مردم داده می شود. اما روش های دیگری نیز برای توزیع تراکت رایج است. برخی افراد تراکت های خود را به درب منازل می چسبانند و یا آن را خانه به خانه توزیع می کنند، بعضی، تراکت ها را به دیوار می چسبانند. قرار دادن تراکت تبلیغاتی در ساک خرید مشتریان در فروشگاه و یا گذاشتن آن در سالن های انتظار مطب ها و آریشگاه ها نیز، اقداماتی رایج جهت پخش تراکت هستند. روش نسبتاً جدید عرضه ی تراکت های تبلیغاتی، انتشار آن ها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است.
تصمیم گیری در مورد روش و زمان پخش تراکت بستگی به شرایط سنی و شغلی و ویژگی های رفتاری مردم دارد. صاحبین کسب و کارها می توانند با تجزیه و تحلیل رفتار جامعه ی هدف، بهترین روش توزیع را برای خود انتخاب نمایند.

به عنوان مثال مخاطبان یک قالی شویی را عمدتاً منازل مسکونی تشکیل می دهند، بنابراین پخش کردن تراکت در محل هایی که بیشتر شامل شرکت ها، ساختمان های تجاری و مغازه ها می شود، منطقی به نظر نمی رسد. بالعکس توزیع این اقلام تبلیغاتی در مناطق مسکونی و در هنگام عصر که افراد از محل کار به منزل بازمی گردند می تواند در علاقه‌مند کردن مردم تأثیرگذارتر باشد.

شما میتوانید برای سفارش طراحی و چاپ با بهترین کیفیت در سراسر استان تهران به لینک زیر مراجعه فرمائید.

تماس با ما

زمان و مکان مناسب توزیع تراکت

این موضوع ثابت شده است که پخش تراکت از جمله موثر ترین و ارزان ترین روش های تبلیغات برای تمام صنوف می باشد از این رو کار پخش تراکت بسیار مورد توجه کسب و کار ها قرار دارد و از آن به عنوان روشی با بازده سریع برای بازاریابی استفاده می کنند. در این مقاله سعی کرده ایم که بهترین زمان پخش تراکت با توجه به نوع کسب و کار شما را به شما پیشنهاد دهیم.

بخوانید:  پخش تراکت در منطقه شمیران تهران

ولی اگر قصد دارید پخش تراکت شما به دست همه افراد برسد به ناچار باید پخش تراکت به گونه ای باشد که در جلوی دید همه قرار بگیرد. به عنوان مثال اگر شما صاحب یک رستوران هستید مخاطب هدف خاصی برای پخش تراکت نخواهید داشت و پخش تراکت شما باید به گونه ای باشد که به دست همه افراد برسد. لذا می توان از تمامی روش های بازاریابی استفاده کرد ولی بهترین روش پخش تراکت برای کسب و کارهایی مانند رستوارن ها و کافی شاپ ها که در محوطه رستوران قرار گرفته اند.

شیوه های توزیع تراکت:

چسباندن تراکت با پسب سیریش یا اسپری
گذاشتن تراکت داخل نایلون و پخش به مغازه دارها
چسباندن تراکت کنار آیفون (باچسب کاغذی)
چسباندن تراکت روی زمین
پخش تراکت لای برف پاک کن ماشین
پخش تراکت به صورت دست به دست
پخش تراکت لای درب منازل

تراکت پخش کن در تجریش تهران

مرکز پخش تراکت و چاپ تراکت تهران

شرکت طراحی و پخش تراکت با ۶ سال سابقه کار و نیروهای تراکت پخش کن آموزش دیده که به کار پخش تراکت اشراف کامل دارند. این گروه با بهره گیری از نیروهای مجرب تراکت پخش کن و* خانم و آقا آماده عقد قرارداد پخش تراکت و همکاری با تمامی شرکت ها و نهاد های دولتی و عمومی می باشد. خدمات پخش تراکت تلفیقی از تجربه و تکنولوژی روز به همراه نیروهای متعهد آقا و خانم آماده معرفی کسب و کار شما در هر نقطه و مکانی می باشد.

توزیع بروشور در تهران

بروشور چیست ؟

بروشور کتابچه و یا راهنمای معرفی کالا و خدمات می‌باشد که از طرف تولید کننده به مشتری برای معرفی دقیق تر کالا ارائه می‌گردد.

نکته های که باید قبل از آغاز طراحی بروشور مدنظر داشت:

۱) موضوع یا هدف این بروشور چیست؟

۲) مخاطب کیست؟ اگر بیش از یک مخاطب وجود دارد شاید بخواهید که چند بروشور طراحی کنید.

۳) مشتری چگونه از این محصول یا خدمات استفاده خواهد کرد؟

بخوانید:  پخش تراکت در جنت آباد تهران و کل شمال غرب تهران

۴) چه اطلاعاتی در متن باید لحاظ شود ؟

۵) چه کسی متن آگهی را خواهد نوشت؟

۶) پیام بروشور چیست؟

۷) برای ارائه پیام ، میزان اطلاعاتی که باید در متن جای گیرد و مخاطب کدام قطعی از همه مناسبتر است.

۸) آیا می خواهید برای جذاب تر کردن جلد بروشور از تصویر استفاده کنید یا می خواهید از یک عنوان مشکی و چشمگیر استفاده کنید.

وقتی یک بروشور طراحی را طراحی می کنید، جامعیت و سادگی کلیدهای اصلی طرح موفق شماست. عنوانهای اصلی و عناوین فرعی باید در آگهی منسجم و یکپارچه باشند و باید در قیاس با متن آگهی متمایز باشند. اگر شامل محصولات مختلفی است بهتر است که شکل محصولات با هم همخوانی داشته باشند.

ویژگی های بروشور

بسیاری از ویژگی های بروشور، شبیه تراکت است؛ با این تفاوت که بروشورها همواره به صورت دورو چاپ می شوند. بروشورها بر خلاف تراکت، دارای تا خوردگی هایی هستند و صفحات جداگانه ای برای گنجاندن محتواها، ایجاد می کنند. تاخوردگی بروشورها انواع مختلفی دارد. بروشورها می توانند دارای صفحات متعددی باشند که به یکدیگر متصل شده اند. به بروشوهای ساده و کوچک، پمفلت نیز گفته می شود.

برخلاف تراکت ها که اندازه های استانداردی دارند، بروشورها را می توان در هر اندازه ای چاپ کرد. بروشورها، روی کاغذهای ضخیم تری چاپ می شوند تا دوام و ماندگاری طولانی تری داشته باشند. بروشورها به صورت تمام رنگی چاپ می شوند و برای براق شدن آن ها، از پوشش هایی مانند چاپ UV استفاده می شود.

قیمت چاپ بروشور، بیشتر از تراکت است و سازمان ها برای چاپ آن بیشتر هزینه می کنند؛ زیرا بروشور ابزاری است که سازمان ها از طریق آن، خدمات یا محصولات خود را به مشتری ارائه می کنند و مشتری ها با مطالعه بروشور و مقایسه با بروشور شرکت های رقیب، در مورد کیفیت کار قضاوت می کنند. از این رو، در تهیه بروشور هیچ نوع سهل انگاری نباید اعمال شود.

بخوانید:  پخش تراکت حرفه ای در تهران

هرچند بروشورها و تراکت ها تفاوت هایی با یکدیگر دارند؛ اما هر دو ابزارهای مهم تبلیغ و فروش هستند که در هر سازمان و کسب و کاری، کاربرد دارند. اگر هر نوع سوالی در مورد این محصولات چاپی و قیمت چاپ دارید، با چاپ هادی تماس بگیرید. همکاران ما در چاپ هادی آماده هستند تا با ایده و طراحی های خود، شما را همراهی کنند.

 

تراکت پخش کن حرفه ای در تهران

 

انواع توزیع بروشور

۱) توزیع تنها بروشور و تراکت تبلیغاتی

۲) توزیع مشارکتی بروشور و تراکت تبلیغاتی

۳) قراردهی بروشور و تراکت تبلیغاتی درون روزنامه

۴) قرار دهی بروشور و تراکت تبلیغاتی بر روی برف پاکن ماشی

۵) دادن بروشور تبلیغاتی و تراکت به دست مردم

کارت ویزیت چیست؟

کارتی با اطلاعات کسب و کار فرد یا شرکت است که جهت معرفی رسمی شرکت یا فرد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به طور معمول در کارت ویزیت از نام و نام خانوادگی، نام شرکت و آرم شرکت به همراه نشانی و اطلاعات تماس ادرس سایت استفاده می‌گردد.

انواع کارت ویزیت:

۱) کارت ویزیت مستطیل

۲) کارت ویزیت مربع

۳) کارت ویزیت باریک

۴) کارت ویزیت مات

۵) کارت ویزیت براق

۶) کارت ویزیت ساده و معمولی

۷) کارت ویزیت کارت ویزیت بافت دار مرغوب

۸) کارت ویزیت کارت ویزیت بافت دار استاندارد

۹) کارت ویزیت طلاکوب

۱۰) مشکی کارت کتان مشکی

۱۱) کارت ویزیت ضخیم بافت دار

۱۲) کارت ویزیت ضخیم کلاسیک

مطلب های که در هنگام پخش و زمان مناسب تراکت باید رعایت کنید:

سعی کنید به مردم بیش از یک کارت ویزیت بدهید زیرا ممکن است آن فرد کارت شما را به افراد دیگری هم بدهد.

کارت ویزیت تان را در همه جا با خود همراه داشته باشید.

چکیده آن مطالبی که قرار است بیان کنید درون کارت ویزیت شما باشد.

امیدواریم بتوانید با خواندن این مطالب به شناخت کافی در خصوص روش چاپ کارت ویزیت رسیده باشید.

تماس با ما 09936816549