تراکت پحش کن و دادزن در تهران

تراکت پخش کن و دادزن در تهران پخش تبلیغاتی تراکت به صورت های مختلفی انجام می گیرد یکی از این روش ها دادن دست به دست تراکت هاست که تراکت پخش کن در یک جای که محل گذر عابرین و مشتریان هست می ایستاد و تراکت ها را به دست مشتریان می دهد و همزمان اطلاعاتی در مورد تراکت می دهد بعضی از اوقات ممکن است که تراکت پخش کن با صدای بلند مشتریان را از وجود صنعت و خدماتی و مشاغلی آگاه کند برای مثال اگر یک رستورانی هست و ممکن است عابرین نیاز به یک وعده غذای داشته باشند و اطلاعی از وجود رستوران در آن محدوده تهران نداشته باشن یک دادزن با صدای بلند وقتی اعلام میکند که یک رستوران در آن نزدیکی هست که نهار دارد کار راحت میشود و نیازی به پرسجو و پسدا کردن رستوران نباشد.

بخوانید:  پخش تراکت در سوهانک تهران و کل شمال تهران

گاهی اوقات نیاز نیست که تراکت پخش کن دادبزند کافی است یک توضیح کوتاه در مورد تراکت بدهد که این امر نیاز به مهارت و اطلاعات کافی نیروی تراکت پخش کن در مورد آن شغل و صنعت و حرفه است.

ولی این که تراکت پخش کن و دادزن چه اطلاعاتی را باید با صدای بلند بگوید و کجا باستد و چه نوع لباس خاصی بپوشد همه این ها به عهده کارفرما است. شرکت فقط یک نیرو و هر تعداد نیروی که کارفرما نیاز داشته باشد در اختیار کارفرما قرار میدهد ممکن است که کارفرما به یک دادزن ساعتی نیاز داشته باشد و یا به یک دادزن روز مزد و در هر صورت شرکت آماده فرستادن نیرو برای کارفرما می باشد.

بخوانید:  تراکت پخش کن در تجریش تهران

شرکت به علت داشتن تجربه بالا در امر تبلیغات مشاوره رایگان می دهد ولی تصمیم گیر نهای خود کارفرما است که کار تبلیغاتی او به چه صورت انجام شود .

گاهی اوقات این نیروی دادزن برای جلب مشتری نیاز نیست که داد بزند کافی است که یک لباس خاص بپوشد که جلب توجه کند مثلا یک لباس عروسکی بزرک به شکل زنبور پلنگ یا شخصیت کارتونی بپوشد که با دیدن آن مشتریان جذب شوند. تهیه لباس با کارفرما است و شرکت تنها نیرو در اختیار کارفرما قرار می دهد.

بخوانید:  کار پاره وقت سربازی (پخش تراکت)

تراکت پخش کن و دادزن در تهران

تراکت پخش کن و دادزن در تهران

پخش تراکت در شمال تهران

برای دریافت اطلاعات از چگونگی فرستادن نیروی دادزن و تراکت پخش کن به سراسر تهران و هماهنگی لازم با شرکت تبلیغاتی پخش تراکت تماس حاصل فرماید.

با ما تماس بگیرید:

تلخاب فراهانی: ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

 

تماس با ما 09904168433