پخش تراکت آموزش گاه ها

اگر شما دارای آموزشگاه های خاص هستید که نیاز به تبلیغ آموزشگاه خود و جذب نیرو دارید شرکت تبلیغاتی پخش تراکتی به شما پیشنهاد می کند که پخش تراکت را امتحان کنید چون هم زود بازده است و هم ارزانترین روش تبلیغاتی به حساب می آید.

مهم نیست که آموزشگاه شما نو پا باشد و یا یک آموزشگاه قدیمی به هر حال برای جذب نیروی جدید نیاز به تبلیغات دارید. ممکن است شما دارای آموزشگاه زبان باشید یا آموزشگاه موسیقی یا آموزشگاه خیاطی، یا آموزشگاه سیم پیچی و یا آموزشگاه نقاشی یا … برای تبلیغات آموزش گاه شما شرکت تراکتی به شما کمک خواهد کرد .

بخوانید:  پخش تراکت جلوی درب دانشگاه های تهران

تراکت یک نوع تبلیغات کاغذی می باشد. که در اندازه های مختلف چاپ می شود. شما می توانید تراکت های آموزش گاه خود را در اندازه های مختلف چاپ کنید ولی معمول ترین اندازه تراکت A5 می باشد. تراکت ها معمولا تا نشده هستن  که به روش های گونا گونی پخش می شوند. تراکت پخش کن ها تراکت های شما را یا به دست مشتریامتان به صورت مستقیم می دهند .

بخوانید:  تراکت پخش کن خانم در تهران

به این نهو که در معابر می ایستاند و به عابرین پیاده می دهند. این که در کدام گزرگاه به ایستند را آموزش گاه خود تعیین می کند و گاهی ممکن است که بگویند کنار مدارس ایستاده و تنها به دانش آموزان تراکت را بدهند.

این که تراکت به دست چه کسانی برسد بستگی به نوع آموزشگاه دارد اگر آموزش گاه کنکوری باشد باید به دست دانشآموزانی که کنکور دارند برسد و اگر تراکت به دست یه تاجر داده شود  این نوع پخش تراکت یک نوع دور ریز تراکت است چون آن تراکت به دست کسانی که نیاز مند آن آموزشگاه بوده اند نرسیده است.

بخوانید:  پخش تراکت در میرداماد تهران تراکت پخش کن در میرداماد تهران

در روش دیگر پخش تراکت تراکت ها را به دیوار می چسبانند و یا به داخل منازل انداخته می شود.

 

پخش تراکت آموزشگاه ها

شرکت تبلیغاتی تراکتی با دارا بودن نیروهای خانم و آقای آموزش دیده به بهترین نهو ممکن تراکت های شما را به دست مشتریانتان می رساند. برای دریافت اطلاعات و هماهنگی کافی است با شرکت تماس بگیرید.

با ما تماس بگیرید:

مهندس تلخاب فراهانی: ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

تماس با ما ۰۹۲۱۱۲۱۴۱۳۲