پخش تراکت در تیتراژبالا

پخش تراکت در تیتراژبالا  بعضی از مشاغل که تراکت را برای تبلیغات خود انتخاب کرده اند  برای تبلیغات خود تعداد بسیار زیادی تراکت چاپ کرده اند.

معلوم است که تعداد بالا تراکت را یک نفر به تنهای قادر به پخش ان نیست بنا بر این نیاز مند این است که تعدادی تراکت پخش کن هماهنگ با هم تراکت ها را پخش کنند.

به این صورت که صاحب تراکت به یک شرکت تبلیغاتی تراکت پخش کن تماس می گیرد که دارای تعداد زیاد تراکت پخش کن هست.

و تراکت ها را به این شرکت می سپارد و تراکت پخش کن ها چون از یک شرکت هستند خود در میان خودشان تقسیم بندی می کنند که هرکدام در کجا تراکت پخش کنن که دوباره کاری نشود برای مثال در یک معبر دوبار تراکت ها پخش شود و در یک معبر و کوچه و خیابان که مهمتر است تراکتی پخش نشود.

بخوانید:  پخش تراکت در اقدسیه و آجودانیه تهران و کل منطقه شمیران تهران

صاحب تراکت مشخص می کند که به چه تعداد تراکت پخش کن نیاز دارد و این که می خواهد در کدام منطقه تهران تراکت ها پخش شود  و آیا می خواهد همه تراکت ها در یک روز پخش شود و یا چند روز پی در پی.

شرکت تبلیغاتی تراکتی با دارا بودن تجربه بالا در امر پخش یک راهنمای کلی در امر پخش تراکت می کند و مشاوره های لازم را می دهد ولی کسی که در نهایت تعداو و نوع پخش را مشخص می کند کارفرما می باشد.

بخوانید:  پخش تراکت جلوی درب دانشگاه های تهران

در واقع تراکت پخش کن ها به صورت یک نیروی روز مزد در اختیار کارفرما قرار می گیرند.

تراکت پخش کن ها به گفته کارفرما ممکن است که فقط یک منطقه از تهران را تحت پوشش پخش تراکت قرار دهند و یا چند منطقه و یا ممکن است که کل تهران باشد.

همون گونه که می دانید این امر یک روزه ممکن نیست و نیاز به چند روز کار پخش تراکت است.

این که تراکت ها به چه روشی پخش شوند را هم  کارفرما مشخص می کند. این که تراکت ها دست به دست پخش شوند یا این که چسبانده شوند و یا این که به داخل منازل انداخته شوند .

بخوانید:  پخش تراکت بدون دور ریز

بهترین روش روش ترکیبی است که از ترکیب همه اینها باشد که هم به دست عابرین داده شود و هم تعدادی چسبانده شود و تعدادی به داخل منازل انداخته شود.

زیرا هر یک از این روشها دارای مزایای خود هستند تراکتی که چسبانده میشود تمیز می ماند و جلوی چشم است و کسی که به آن نیاز دارد آن را به راحتی می کند زیرا چون این تراکت ها به وصیله چسب کاغذی چسبیده اند به راحتی جدا میشوند.

پخش تراکت در تیتراژبالا

تراکت پخش کن روز مزد

تراکت پخش کن خانم

برای دریافت اطلاعات و هماهنگی لازم با شرکت تبلیغاتی تراکتی تماس حاصل فرماید:

با ما تماس بگیرید:

تلخاب فراهانی: ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

تماس با ما 09936816549