پخش تراکت در چهاره استانبول تهران

پخش تراکت در خیابان فردوسی و چهاره استانبول و جمهوری تهران پخش تراکت یک روش تبلیغاتی زود بازده و ارزان قیمت است بنابر این یک روش تبلیغاتی جذاب برای کسانی که می خواهند صنعت و حرفه خود را تبلیغات کنن است. بهترین مکان برای تبلیغات مکان های پر رفت و آمد تجاری است. خیابان های فردوسی و جمهوری و استانبول به خاطر مرکز تجاری و دارا بودن پاساژهای تجاری معروف یکی از پر رفت و آمد تریننقاط تهران هستند.

در این محله های تهران خیلی راحت میشود تبلیغات تراکتی موفق انجام داد ولی برای بهتر انجام شدن تبلیغات همیشه لازم است که یک شناخت کلی از آن محدوده داشته باشیم که بدانیم مراکز مهم تجاری اداری کجا هستند و چه روش تبلیغاتی تراکتی بازده بیشتری دارد.

پخش تراکت در خابان فردوسی و چهاره استانبول و جمهوری تهران

 

پخش تراکت در خیابان استانبول تهران

 

برای یک پخش موفق در خیابان استانبول تهران بهتر است که یک شناخت از این خیابان و خیابان های اطراف آن داشته باشیم که بدانیم چه نوع از تبلیغات تراکتی در این خیابان ها موفق تر است.

چهارراه استانبول یا چهارراه اسلامبول یکی از چهارراه‌های قدیمی کلانشهر تهران در تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و خیابان فردوسی است.

شمال غربی چهارراه استامبول یا اسلامبول سفارت انگلیس، و در جنوب شرقی آن سفارت آلمان و ترکیه واقع شده‌است. در منتهی الیه شرقی این چهارراه نیز میدان بهارستان قرار دارد.

چهارراه استانبول که قبل از انقلاب اسلامی با نام چهارراه اسلامبول شناخته می‌شده است، یکی از مهم‌ترین نقاط شهر تهران است که در اطراف آن مراکز کنسولی و تجاری مهمی قرار دارد. از جمله این مراکز می‌توان به سفارت بریتانیا در ضلع شمال غربی، سفارت آلمان و ترکیه در جنوب شرقی،‌مراکز خرید و تجاری مثل پاساژ فردوسی در ضلع شمالی، پاساژ پلاسکو در ضلع شرقی و کوچه برلن در ضلع جنوبی و همچنین صرافی‌ها در ضلع غربی آن اشاره کرد. از این‌رو همه روزه تعداد زیادی از شهروندان تهران و سایر شهرها در این چهارراه تردد می‌کنند و از خدماتی که در این مراکز ارائه می‌شود استفاده می‌کنند.

بخوانید:  پخش تراکت در میرداماد تهران تراکت پخش کن در میرداماد تهران

چهارراه استانبول به تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و خیابان فردوسی گفته می‌شود.

برای رسیدن به چهارراه استانبول می‌توانید در ایستگاه سعدی در خط یک مترو از قطار پیاده شده و پس از خروج از ایستگاه با حدود ده دقیقه پیاده‌روی به سمت غرب در خیابان جمهوری به چهارراه ولیعصر برسید. همچنین با استفاده از اتوبوس‌هایی که از این خیابان می‌گذرند، مانند اتوبوس‌های خط میدان بهارستان – میدان جمهوری یا میدان بهارستان – میدان ولیعصر، در ایستگاه چهارراه استانبول از اتوبوس پیاده شوید. از نقاط مختلف شهر مثل میدان امام خمینی (ره) هم به این محل تاکسی تردد می‌کند.

پخش تراکت در خیابان فردوسی و چهاره استانبول و جمهوری تهران

در ضمن یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های تهران، یعنی موزه جواهرات ملی در ضلع جنوبی این چهارراه و خیابان فردوسی قرار دارد. اگر از حضور در این محل پررفت و آمد خاطره‌ای دارید آن را با کجارو و خوانندگان ما در میان بگذارید.

پخش تراکت در چهاره استانبول تهران

 

پخش تراکت در خیابان فردوسی تهران

برای داشتن یک تبلیغات عالی در خیابان فردوسی تهران باید یک شناخت از این خیابان داشته باشیم و بدانیم که مراکز مهم تجاری تفریحی این خیابان کجا هستند و چه نوع تبلیغات تراکتی در این خیابان داشته باشیم که تبلیغات تراکتی موفقی داشته باشیم .

خیابان فردوسی (نام پیشین: خیابان علاءالدوله، پیش از آن خیابان امین‌السلطان) یکی از خیابان‌های شمالی-جنوبی قدیمی تهران است. از دیرباز، با توجه به صرافی‌های متعدد و دلارفروشان غیر رسمی موجود در آن، این خیابان به یکی از خیابان‌های مهم شهر تهران از منظر اقتصادی تبدیل شده است. این خیابان به افتخار شاعر بلند آوازه ایرانی ابوالقاسم فردوسی نام گذاری شده است.

این خیابان، در دوره قاجاریه به‌واسطه وجود باغ ایلخانی در آن، گاهی با عنوان خیابان باغ ایلخانی نیز خوانده می‌شده است. باغ ایلخانی که بعدها ساختمان بانک ملی ایران به جای آن ساخته شد، از بناهای ساخته شده توسط قلی‌خان ایلخانی، معروف به حاجی ایلخانی از رجال و شاهزادگان معروف قاجاری بود.

بخوانید:  پخش تراکت در ازگل تهران و کل منطقه شمیران

این خیابان که در منطقه ۱۲ شهرداری تهران واقع است، در جنوب از میدان توپخانه آغاز شده و پس از گذر از چهارراه استانبول، به میدان فردوسی در شمال منتهی می‌شود. خیابان فردوسی از جنوب به شمال یکطرفه است.

بخش‌هایی از خیابان فردوسی به اصناف و فروشندگان کفش و چرمینه، صرافی و نقره اختصاص دارد.سفارتخانه چندین کشور (همچون آلمان، انگلستان و ترکیه)، ساختمان مرکزی چندین بانک (مانند بانک ملی ایران، بانک سپه)، چند موزه (موزه جواهرات ملی، موزه سکه بانک سپه) و شرکت‌ها و موسسات بسیاری در طول این خیابان قرار دارند.

پخش تراکت در خیابان جمهوری تهرن

پخش تراکت در خیابان جمهوری و فردوسی

پخش تراکت بازار تهران

تراکت پخش کن روز مزد

تبلیغات تراکتی در خیابان جمهوری تهران برای این که یک تبلیغات موفق در این خیابان داشته باشیم باید بدانیم چه مراکز تجاری تفریحی در این خیابان موجود است تا بهترین روش پخش تبلیغاتی را در این خیابان داشته باشیم.

خیابان جمهوری اسلامی، با نام‌های پیشین خیابان شاه،خیابان شاه‌آباد، یا خیابان استانبول (اسلامبول) خیابانی غربی-شرقی در شهر تهران است که از میدان جمهوری اسلامی آغاز شده و تا میدان بهارستان کشیده می‌شود. خیابان‌های اصلی و فرعی بسیاری در گذر این خیابان هستند که برخی از آن‌ها همچون ولی‌عصر (خیابان پهلوی پیشین) و کارگر جنوبی (خیابان امیریه پیشین) تغییر نام داده‌اند و برخی دیگر مانند لاله‌زار، صفی‌علی‌شاه، ملت و اکباتان بر نام‌های دیرین خود باقی مانده‌اند.

خیابان جمهوری اسلامی، «جزو مناطق ممنوعه پرواز به حساب می‌آید»

خیابان جمهوری اسلامی که تا پیش از انقلاب اسلامی خیابان شاه‌آباد و سپس اسلامبول (استانبول) شناخته می‌شد یک خیابان اصلی و مهم و شرقی – غربی در مرکز تهران است. این خیابان میزبان جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی است. از جمله آنها می‌توان به عمارت مسعودیه در خیابان اکباتان (که آینده آن مشخص نیست و صحبت از واگذاری آن به دولت برای استفاده اداری می‌شود)، موزه آبگینه در خیابان سی‌تیر، مدرسه تاریخی فیروزبهرام، مجتمع چارسو و علا‌ٍالدین و پاساژ پلاسکو و بسیاری از ساختما‌ن‌های زیبای به جای مانده با معماری زیبای دوران قاجار و پهلوی اشاره کرد.

بخوانید:  پخش تراکت بازار تهران

در این خیابان بورس لوازم صوتی و تصویری، تلفن همراه و لباس مردانه قرار دارد که در مراکز خرید مختلفی قرار دارند. از جمله این مراکز خرید می‌توان به پاساژ پلاسکو، کوچه برلن، پاساژ پروانه، علاِالدین، چارسو،‌ خیابان لاله‌زار و لاله‌زار نو و پاساژ امجد (بورس قطعات الکترونیک، پاساژ فردوسی و همچنین خیابان ولیعصر اشاره کرد. سفارت بریتانیا، ترکیه و آلمان هم در این خیابان قرار دارد.

خیابان جمهوری اسلامی از میدان بهارستان تا میدان جمهوری اسلامی امتداد یافته است.

بهترین راه برای رسیدن به خیابان جمهوری، استفاده از مترو است. ایستگاه متروی سعدی در چهارراه مخبرالدوله (میدان استقلال) در خیابان جمهوری قرار دارد. ضمنا اگر قصد سفر به قسمت شرقی خیابان را دارید می‌توانید در ایستگاه متروی بهارستان در خط ۲ از قطار پیاده شده و با پنج دقیقه پیاده‌روی به ابتدای شرقی خیابان جمهوری در میدان بهارستان برسید. اگر قصد استفاده از اتوبوس را دارید هم می‌توانید به این لیست مراجعه کنید و با انتخاب ایستگاه متروی سعدی از اتوبوس‌هایی که در خیابان جمهوری تردد می‌کنند مثل خط اتوبوس میدان بهارستان – میدان جمهوری، میدان بهارستان – میدان ولیعصر و خط ۴ اتوبوس‌های بی آر تی که از میدان جمهوری عبور می‌کنند، باخبر شوید و استفاده کنید. از نقاط مختلف شهر به این خیابان تاکسی هم عبور می‌کند و به دلیل اهمیت این خیابان تقریبا از همه جای شهر می‌توانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.

پخش تراکت در خیابان های فردوسی جمهوری و استامبول پخش تراکت در مرکز تجاری تهران توسط نیروی تراکت پخش کن خانم و اقای ماهر و با وجدان در امر پخش تراکت پخش تضمینی و بدون دور ریز با کمترین هزینه ها برای دریافت اطلاعات از چگونگی ارسال نیرو و هماهنگی های لازم با دفتر شرکت تبلیغاتی تراکتی تماس حاصل فرماید.

با ما تماس بگیرید:

تلخاب فراهانی: ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

تماس با ما ۰۹۲۱۱۲۱۴۱۳۲