پخش تراکت در نمایشگاه

در تهران نمایشگاه های داخلی و بین المللی زیادی برگزار میشود و اگر شما در پی این هستید که مشتریانتان از این اطلاع پیداکنند که در نمایشگاه حضور دارید و برای بازدید از قرفه شما بیایند بهترین روش این است که مدتی قبل از شروع نمایشگاه و همچنین در زمان برگزاری نمایشگاه شما تبلیغات خود را از طریق تراکت انجام داده باشید.

تراکت نوعی تبلیغات کاغذی است که به‌قصدِ توزیع گسترده چاپ و در فضاهای عمومی بین مردم پخش می‌شود.

بخوانید:  پخش تراکت در خیابان فردوسی و چهاره استانبول و جمهوری تهران

تراکت‌ها گاهی روی در و دیوارها چسبانده می‌شوند و گاهی هم مستقیماً به درِ خانه‌های مردم پست می‌شوند.

تراکت برگه‌ ای به صورت چاپ شده و تانشده‌است که برای خبر دادن به مردم برای اتفاق افتادن یک رویداد خاص یا سمینار یا ایده‌های استارتاپی یا معرفی محصول خاص استفاده می‌شود. تراکت تبلیغاتی بیان‌کننده خبری ساده یا پیامیست که به راحتی می‌توان آن را منتقل کرد.

بخوانید:  پخش تراکت در جماران تهران

چاپ تراکت تبلیغاتی معمولاً بر روی کاغذی در سایز ۱۴٫۵ در ۲۱ انجام می‌شود و هزینه چاپ در این سایز بسیار پایین است. تراکت‌های تبلیغاتی سایز ثابتی ندارند و می‌توان در هر سایزی طراحی تراکت تبلیغاتی را انجام داد. معمولاً تراکت‌های تبلیغاتی یک‌رو طراحی و چاپ می‌شود ولی بنا به سلیقهٔ مشتری قابلیت این را دارد که دورو طراحی و چاپ شود.

بخوانید:  پخش تراکت در جنت آباد تهران و کل شمال غرب تهران

شرکت تبلیغاتی تراکتی در امر پخش تراکت به شما یاری میرساند و تراکت ها را به دست مشتریانتان می دهد که آنها مطلع شوند و در زمان برگزاری نمایشگاه به قرفه شما مراجعه کنند.

پخش تراکت در نمایش گاه ها

شرکت تبلیغاتی تراکتی دارای نیروی خانم و آقا می باشد. برای دریافت اطلاعت از قیمت ها و هماهنگی لازم با شرکت تماس بگیرید.

با ما تماس بگیرید:

مهندس تلخاب فراهانی: ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

تماس با ما 09936816549