پخش تراکت در گیشای تهران

پخش تراکت در گیشای تهران و کل شمال تهران. پخش تراکت به صورت حرفه ای و بدون دور ریز پخش تبلیغاتی تراکت به علت این که زود بازده بوده و کم هزینه در میان روشهای مختلف تبلیغاتی بسیار پر طرفدار است.

پخش تراکت به روشهای مختلف صورت می گیرد پخش پلاک به پلاک خانه ها پخش دست به دست شدن تراکت چسباندن تراکت و روشهای مختلف دیگر.

این که چه روشی برای تبلیغات خود انتخاب کنید به عهده صاحب صنعت و تجارتی است که خود و صنعت خود را از طریق تلیغات تراکتی انجام می دهد ولی شرکت تبلیغاتی تراکتی با دارا بودن سابقه زیاد در امر تبلیغات تراکتی به شما در این امر تبلیغات تراکتی مشاوره رایگان می دهد.

شرکت به هر تعداد که تراکت پخش کن نیاز داشته باشید در اختیار شما قرار می دهد. تراکت پخش کن ممکن است روز مزد باشد و یا ساعتی این که تراکت پخش کن چگونه کار کند بستگی به نوع پخش شما و تعداد تراکتهای که دارید دارد.

پخش تراکت در گیشای تهران

تبلیغات تراکتی برای این که موفق باشد باید از ابتدا یعنی زمانی که گرافیست های حرفه ای برای شما طره تراکت می دهند و یا زمانی که شما طرح ها را به چاپخانه می برید و تراکت ا را چاپ می کنید برایتان مهم است که طرح تراکت جذاب باشد و یک چاپ عالی داشته باشید باید همان قدر هم  پخش تراکت برای شما مهم باشد زیرا اگر پخش درست و اصولی صورت نگیرد تبلیغات تراکتی شما با شکست روبه رو میشود و هزینه ها و وقت شما از بین می رود.

بخوانید:  پخش تراکت در سوهانک تهران و کل شمال تهران

برای داشتن یک تبلیغات تراکتی در گیشای تهران باید ابتدا شناخت از این محله داشته باشیم که بدانیم مراکز تجاری تفریحی کجا هستند و چه روش تبلیغاتی موفق تر است.

معرفی گیشای تهران : محله گیشا یکی از زنده‌ترین و پویاترین محلات تهران است که یکی از پرجاذبه‌ترین خیابان‌های مناسب پیاده‌روی، خرید و تفریح  را دارد، محله‌ای نسبتا قدیمی که به واسطه‌ی قرارگیری بازار نصر، بوستان گفتگو و همجواری با برج میلاد همیشه شلوغ و پر رفت‌وآمد است. تعداد زیادی از ساکنان این منطقه از اهالی هنر بوده و هستند، از سهراب سپهری گرفته تا استاد جلیل شهناز و کورورش یغمایی.

گیشا در شمال غرب تهران و منطقه ۲ واقع شده است، این محله از شرق به بزرگراه چمران و از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری و از شمال به بزرگراه حکیم و از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد راه دارد. پل گیشا که شهرتش بیشتر از محله گیشاس  به دلیل نزدیکی به کوی دانشگاه تهران، پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران، دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس به پل فرهنگی شهرت دارد و مرکز شهر را به غرب متصل می‌کند. این پل از بزرگراه جلال‌آل احمد شروع می‌شود و از روی بزرگراه شهید چمران گذر می‌کند. بهتر است بدانید پل گیشا با داشتن راه‌های فرعی، از بلندترین پل‌های فلزی سواره‌رو تهران به‌شمار می‌آید.

بخوانید:  پخش تراکت انتخابات تراکت پخش کن نامزد انتخاباتی تهران

محله گیشا در یک نگاه

  • نام محله: نصر (گیشا)
  • منطقه: منطقه ۲ تهران
  • محل استقرار: شمال غرب تهران
  • شهرت محله: خیابان‌ زنده و پویا
  • بافت محله: غالبا نوساز
  • همسایه های محلی: شرق به بزرگراه چمران | غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری | بزرگراه حکیم از شمال| باقرخان و ستارخان از جنوب
  • دسترسی های محلی: بزرگراه چمران، بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، بزرگراه حکیم، بزرگراه جلال آل احمد
  • ایستگاه مترو : ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس (گیشا)
  • ایستگاه BRT: کوی نصر

این محله به دلیل وجود مغازه‌ها و فروشگاه‌ها و همچنین قرار گرفتن بوستان گفتگو در ضلع شرقی در ساعات زیادی از شبانه‌روز چهره زنده و پررفت‌و‌آمدی دارد. گیشا از نخستین محله‌های مدرن تهران به حساب می‌آید، از سوی دیگر بافت تجاری غالب در این محله باعث شده حضور مردم در این محله عموما با تفریح و فراغت همراه باشد، در واقع حضور انبوه و همیشگی مردم در خیابان گیشا این محله را به یک فضای جمعی و یکی از حوزه‌های مهم روابط اجتماعی تبدیل کرده است.

بخوانید:  پخش تراکت شرکت ها در تهران

محله گیشا در زبان فارسی معنی لغوی خاصی ندارد و تنها نام یک محله در تهران است. درباره تاریخچه این محله گفته شده است: ابتدای دهه ۴۰ این خیابان میدان تیر ارتش بوده است، تا زمانیکه دو شخص با نام‌های كیخسرو و شاپوریان این منطقه را از ارتش برای كاركنان راه اهن خریداری می‌كنند و پس از تقسیم به قواره‌های ۳۰۰ متری؛ آن‌ها را می‌فروشند. با ترکیب ابتدای نام این اشخاص (کی+شا) نام این محله کیشا می‌شود و با گذشت زمان کیشا به گیشا تغییر نام پیدا می‌کند.

پخش تراکت در گیشای تهران

پخش تراکت در شمال تهران

پخش تراکت در منطقه شمیران تهران

پخش تراکت به صورت حرفهای در گیشای تهران و کل شمال تهران تضمینی بدون دور ریز توسط نیروی تراکت پخش کن خانم و آقا برای دریافت اطلاعات از چگونگی ارسال نیروی تراکت پخش کن به گیشا و کل شمال تهران و هماهنگی های لازم با دفتر شرکت تبلیغاتی تراکتی تماس بگیرید.

با ما تماس بگیرید:

تلخاب فراهانی: ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

تماس با ما 09936816549