پخش تراکت بدون دور ریز

پخش تراکت بدون دور ریز مهمترین بحث و دغدغه تمام کسانی است که تبلیغات تراکتی را انجام داده اند.

پخش تراکت

زیرا اگر حتی طراحی حرفه ای صورت گرفته باشد و چاپ روی گران قیمت ترین کاغذ و به زیبا ترین شکل صورت گرفته باشد و حتی اگر چاپ در تیتراژ بالا صورت گرفته شده باشد.

ولی در امر پخش توجه نشود و تراکت ها دور ریز شود در واقع یک نوع شکست تبلیغاتی برای صاحب تراکت است که یک هزینه زیادی کرده بدون نتیجه.

درست است که تراکت یک روش تبلیغاتی زود بازده و ارزان است به شرطی که در تمام مراحل از طراحی تا پخش کارها درست و اصولی صورت گرفته باشد.

بخوانید:  پخش تراکت ساعتی در تهران

دور ریز همیشه به این صورت نیست که تراکت ها را به سطل آشغال بریزند و یا در کوچه خیابان رها کنند .

روش اشتباه در پخش تراکت هم دور رسز تراکت محسوب می شود و

به این صورت که باید تراکت پخش کن دارای علم و آموزش و وجدان کاری باشد که بتواند تشخیص بدهد که تراکت ها را به چه کسانی بدهد و در کجا تراکت ها را پخش کند.

بخوانید:  پخش تراکت در ازگل تهران و کل منطقه شمیران

این که تراکت ها در کجا و به چه روشی و چه ساعتی پخش شوند به عهده صاحب تراکت است درست است که شرکت تبلیغاتی تراکتی دارای صابقه کار زیاد هستند و بهترین مشاوره رایگان را می دهند.

ولی در نهایت این که تراکت ها به چه روشی و در کجا و چه ساعتی پخش شود به عهده کارفرما است.

کارفرما تراکت هارا به دست تراکت پخش کن می دهد و می گوید در فعلا معبر به ایست و به عابرین پیاده تراکت بده .ولی مهم است که بداند اگر مثلا تراکت مال یک تاجر فرش است این صنعت به درد یک دانش آموز نمی خورد و تراکت به دست دانش آموز دادن یعنی دور ریز تراکت

بخوانید:  پخش تراکت آموزشگاه ها در تهران

و یا اگر تراکت یک مهدکودک است دادن ان به دست سالمند یک دور ریز حساب میشود زیرا تراکت به دست کسی که نیاز مند آن صنعت و خدمات است نرسیده است.

بنا بر این پخش تراکت بسیار مهم است.

پخش تراکت بدون دور ریز

تراکت پخش کن روز مزد

تراکت پخش کن خانم

برای پخش بدون دور ریز با شرکت تبلیغاتی تراکتی تماس حاصل فرماید:

تلخاب فراهانی: ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

تماس با ما 09904168433