پخش تراکت در سوهانک تهران

پخش تراکت در سوهانک تهران و کل شمال تهران پخش تراکت به صورت حرفه ای در سوهانک تهران توسط شرکت تراکتی توسط نیروی خانم و آقای ماهر و با وجدان که پخش تراکت را به صورت تضمینی و بدون هیچ دور ریزی انجام می دهند .

برای یک پخش حرفه ای در سوهانک و کل شمال تهران باید ابتدا یک شناخت کلی از این منطقه داشته باشیم که بدانیم مراکز خرید کجا هستند و اگر کسی خواست تبلیغات تراکتی بکند باید بداند تراکت ها را در کجا و چگونه پخش کند اگر قرار است تراکت ها در یک جای عمومی پر رفت آمد پخش شود این مکانهای عمومی مثل پاساژها و مراکز خرید و متر کجا هستند و اگر قرار است که یک پخش خانگی صورت گیرد خانه های به چه صورت هستند ویلایس هستند یا اپارتمان یا به صورت برج هستند. اگر ساختمان ها به صورت برج باشند تراکت ها را باید به دست نگهبان ساختمان داد که تراکت ها را به ساکنین برج دهند و اگر خانه ها ویلایی هستند  در هر خانه فقط یک عدد تراکت کافی است و اگر اپارتمان باشد باید دو یا سه عدد تراکت به داخل منازل انداخته شود.

بخوانید:  تبلیغات تراکت

برای داشتن پخش حرفه ای و ارزان ابتدا یک اطلاعات کلی در مورد این منطقه می دهیم :

سوهانَک، اسم دهکده و همچنین محله‌ای است در شمال شرقی تهران که حدود ۱۵٫۵ کیلومتر از مرکز این شهر فاصله دارد. موقعیت جغرافیایی سوهانک ۳۵ درجه شمالی و ۵۱ درجه شرقی است. این روستا از جنوب به جاده مینی‌سیتی-لشکرگ و از شمال به دامنه جنوبی البرز و از سوی غرب به گردنه قوچک منتهی می‌شود. دهکده سوهانک ۱۸۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد و با گسترش شهر تهران اکنون جزئی از این شهر و محله‌ای از بخش شمیران تهران به‌شمار می‌آید.

با وجود آنکه در سوهانک آثار باستانی بسیار قدیمی وجود داشت، احتمال می‌رود که پیشینیان اهالی این روستا، در اوایل قاجار از مازندران به این منطقه مهاجرت کرده باشند. آب آشامیدنی اکثر اهالی از چهار رشته قنات تأمین می‌شود و محصولاتش غلات و میوه، به ویژه زردآلو است

با توجه به اینکه اکثر باغهای بزرگ سوهانک تخریب شده‌اند، و در بیشتر بخش‌های این روستا عملیات ساختمان‌سازی انجام گرفته، طبیعت بکر و زیبای سوهانک خدشه دار گشته‌است. در قسمت شرقی سوهانک باغ بزرگی بود که بنانیه نام داشت. این باغ متعلق به خانواده‌ای زرتشتی بود که آثار قبر بزرگ خاندان آن خانواده تا قبل از قطع درختان در میان باغ باقی بود. استخر بزرگ و زیبای ۴۰۰۰ متر مکعبی با دیوارهٔ سی متری سنگ چین شده در این باغ، از میانه پاییز تا پایان بهار، آب تابستان این باغ را فراهم می‌کرد. متأسفانه این استخر در عملیات ساخت و ساز کاملاً پر شد.

بخوانید:  پخش تراکت تضمینی در تهران

دو باغ قدیمی کوروس و سردار هم متأسفانه تخریب شده و جای خود را به ساختمانهای چند طبقه داده‌اند. باغ بسیار وسیع کوروس بیش از پنجاه هکتار وسعت داشت و مملو از درختان میوه و گندم بود. همچنین باغ سردار هم در قدیم، درختان متعددی داشت که اکثراً ریشه کن شده‌اند.

سوهانک در حال حاضر سه مدرسه، یک کتابخانه عمومی، دو مسجد، یک حسینیه یک شعبه بانک و یک روزنامه فروشی دارد. علاوه بر موارد ذکر شده، در این روستا چند مرکز درمانی، تفریحی و ورزشی هم تأسیس گردیده‌است

از مکان های عمومی و دیدنی منطقه سوهانک میتوان به موارد زیر اشاره کرد. -پارک ها و بوستان ها : بوستان آسمان -مراکز خرید : مجتمع تجاری پردیس ، مجتمع تجاری پلاتینیوم -مناطق دیدنی : گلزار شهدای سوهانک و تعداد قابل توجهی رستوران و کافی شاپ…

بخوانید:  پخش تراکت در گیشای تهران و کل شمال تهران

محله سوهانک در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد. سوهانک در گذشته دهکده ای در شمال شرقی تهران بوده است که با گسترش شهر تهران، اکنون به محله‌ای از محلات پایتخت بدل گشته است. ساخت‌و‌ساز در سوهانک از سال ۱۳۴۲ آغاز شد. با وجود این ساخت‌وسازها سوهانک همچنان شکل قدیمی و ییلاقی خود را حفظ کرده است و کوچه‌‌ های باریک، بافت قدیمی و فرسوده در آن به چشم می خورد. از خیابان‌های اصلی محله سوهانک میتوان به خیابان سلمان، خیابان درمانگاه، خیابان سوهانی اشاره کرد. سوهانک تهران در نزدیکی محله خوش آب‌و‌هوای ازگل قرار دارد.

پخش تراکت در سوهانک تهران

تراکت پخش کن خانم

پخش تراکت بدون دور ریز

پخش تراکت در سوهانک تهران به صورت حرفه ای و بدوه دور ریز پخش توسط نیروی خانم و آقای ماهر و آشنا به روش تبلیغاتی پخش تراکت پخش  تضمینی و بدون دور ریز توسط شرکت تبلیغاتی تراکتی برای دریافت اطلاعات و ایجاد هماهنگی برای ارسال نیرو به سوهانک و کل شمال تهران با شرکت تماس حاصل فرماید:

با ما تماس بگیرید:

تلخاب فراهانی: ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

تماس با ما 09904168433